Bliv medlem

Som medlem af Høreforeningen har man en række medlemsfordele og støtter samtidig høresagen.

Du får adgang til foreningens og lokalafdelingens aktiviteter

Du kan hente råd og vejledning

Du får kontaktmuligheder med ligestillede.

Du får medlemsbladet “Hørelsen” med posten seks gange om året med bl.a. faglige artikler og produktomtaler, kursustilbud inden for mange områder og ikke mindst fællesskab og adgang til mange sociale og faglige aktiviteter i Frederiksberg Lokalafdeling og andre lokalafdelinger.

Institutioner kan tegne abonnement på bladet ’hørelsen’.

Et års medlemskab koster kr. 305 eller kr. 440, hvis det skal dække en familie. 30% af kontingentet går til arbejdet i lokalafdelingen, resten til hovedforeningen.

Lokalafdelingen har ca. 200 medlemmer.

Medlemsrådgivning i Høreforeningen

Høreforeningen tilbyder vejledning for medlemmerne.

Så er du kørt fast i en problemstilling i forbindelse med dine eller dine næres høreproblemer? Kontakt Høreforeningens vejledning. I Høreforeningen har stor viden på området.

Høreforeningens vejledning kan kontaktes mandag-fredag mellem kl. 10 og 14 på telefon 36 75 42 00 eller via mail: vejledning@hoereforeningen.dk.

Meld dig ind her